13 Kasım 2010 Cumartesi

up in the air..

http://www.sinemadafilmizle.com/akli-havada-sinema-film-izle.html

sonuncuda kaldım.

dünyanın en berbat bilgisayarına sahibim. bu videoyu bulmam tam 1 saatimi aldı. explorer 2 kere kilitlendi. videolar zaten anormal yavaş yükleniyor. gene de tamam dedim sabredebilirim. ama 4. bölümde komple koptu. yarıya kadar yükledi yani 5 dk lık bölümü 20dk da yükledi. sonra pırt diye başa dönüyor. sorun bu bilgisayarda ve maalesef en az yılbaşına kadar diğerine geçemiyorum.

daha da güzeli evde bin tane vcd var ve bilgisayarım birini bile okuyamıyor. hatta içinde bir cd olduğunu reddediyor. bu ara sadece dvdleri okuyabiliyor ama onlar da evde sınırlı sayıda.

bu markada genel bir sorunmuş ama ben bunu satın aldıktan çok sonra öğrendim ne harika değil mi? bir bilgisayardan beklediğim 2 şey var. film izlemek ve internete girmek:(((((

edit: puff bitirdim nihayet sonunu beğenmedim. beklediğim gibi değildi. happly ever after bekliyordum. yani klasik hollywood var bir mutlu son. ama adamın sevdiği kadın evli çıktı, proje tutmadı, kız istifa etti, adam hayal ettiği gibi 10.000mil yaptı ama mutlu olmadı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder