18 Kasım 2013 Pazartesi

weekly overload recreational killer=work..

günlük iş tanımım şu: giyinip süslenip sabahtan akşama kadar oturmak. bir insana hiç iş vermeyeceksen niye işe alırsın ki?

 bütün gün hiçbir şey yapmıyorum. ales çalışıyorum, ingilizce çalışıyorum, dergi okuyorum, kitap okuyorum, müzik dinliyorum, köşe yazılarını okuyorum, 5dk da bir maillerimi kontrol ediyorum, temple runda rekordan rekora koşuyorum ama iş yerine bir gram faydam yok.

bunun ideal iş olduğunu düşünenler olabilir. ama daha gencim kendimi geliştirebileceğim bir şeyler lazım. tamam diyelim ki ingilizcemi mükemmelleştirdim, aynı yerde, aynı maaşla gene hiçbir şey yapmadan oturacaksam bunun anlamı ne ki?

evet düşünmek için bol bol vaktim oluyor. iş sahibi iken iş aramak çok zevkli derlerdi. gidişat onu gösteriyor gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder