14 Kasım 2013 Perşembe

sinop..

sinop' da hava bakımından şansımız pek yaver gitmedi. gittiğimiz gün hava bulutluydu, ara sıra yağmur yağıyordu. aslında kendimizce hazırlıklıydık. montlar, şemsiyeler vs. ama ikinci gün felaketti. karadeniz nasıl coşar onu gördük. adam boyu dalgalar vardı sahil boyunca. hastaydım bi de. resim çekecek halim bile yoktu.

ilk gün hapishanesini gezdik. içinde pek bir şey yok. atv' de bir dizi vardı, ondan kalan eşyaların bulunduğu koğuş dışında boş bir bina. resim çekmedim. bazı şeylerin resmini çekmeyi sevmiyorum.

sinop esas olarak kale etrafına yerleşmiş bir şehir. hapishane de kalenin duvarları üzerine inşa edilmiş.

bu gölge etme diyen abimiz görünüşe göre sinopluymuş.

bir de ahşap tekneler meşhur. ama almadım. güzel olanlar gerçekten  çok büyük. ama nereye koyucan vs.

aslında sinop' un ilçeleri güzel. erfelek şelaleleri vs. bazı yerlerde denize bile giriliyormuş. tabi kışın gitmeseydim daha iyiydi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder