28 Kasım 2013 Perşembe

h&m alışverişim..

diyete kötü gidiyorum ama en azından sözüme sadığım. 70kiloya inene kadar kıyafet alışverişi yapmayacağım. aslında içimde inanılmaz bir alışveriş isteği var ama alacak hiçbir şey bulamıyorum. beğendiğim şeyler ya çok pahalı çıkıyor. mesela bir yeleğe 160lira verilmez diyorum, ya üstümde iyi durmuyor, hani şöyle mükemmel oldu diyemiyorum. bunda kilo almamın da etkisi var. göbek falan yaptım, ne giysem iğrenç duruyor. bir de ne aradığımı tam bilmiyorum. işte giyilecek bir şeyler almak istiyorum, çünkü her gün aynı şeyi giyiyorum gibi, ama bir yandan da 40yaşında gibi giyinmek istemiyorum. biraz neşeli hareketli olsun..

neyse kıyafet alamadığım için ıvır zıvır alışverişine döndüm.

kemer 14,95tl. bu lastik kemerlerden ne zamandır istiyordum. aslında gözüm obi van kemerlerinde ama cesaret edemiyorum. bunu takmaya alışırsam mango' da baya benzeri var.

oje seti: 19,95tl. ojeye ihtiyacım yok ama düşününce fiyatı fena değil gibi geldi. içinde 6 oje var. tanesi 3küsür eder. gerçi bir pastel oje 2,60tl. ama ne zaman oje standına baksam elim boş çıkıyorum.

iphone kılıfı: 14,95tl. ne zamandır telefon kılıfı almıyordum. aslında bunu altın rengi olarak kullanmaya hiç niyetim yok. ama aldığım ojelerden biriyle boyarsam güzel olur gibi.

yukarıdaki kuralı bir kerelik yıktım ve sosyete pazarından siyah uzun kollu bir body aldım. bunu yapmak zorundaydım çünkü kazakların için giyecek düz, desensiz bir bluze ihtiyacım vardı..

o değil de marks and spencer' da gene müthiş şeyler var. indirimi dört gözle bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder