5 Kasım 2013 Salı

sephora alışverişim..

son kullanma tarihi geçmekte olan bir sephora indirim kuponum vardı. onu kullanmak için gittim.

amacım ne zamandır merak ettiğim meşşhuur "they're real" den almaktı. aslında they' re real' ı içeren setlerden de alabilirdim. ama kararsız kaldım. bir de set alınca içinde kullanmadığım bir sürü şey oluyor genelde. sonra onları bitirmek için kasıyorum. neyse:

they' re real 74tl idi. %10 indirimim olduğu için bana 67' ye geldi. içinde bir küçük bir de büyük ürün olduğu için hiç fena değil bence.

burt' s bees lip balm ne zamandır istediğim bir şeydi. bu arkadaş hiçbir yerde indirime girmiyor. hazır indirimim varken alayım dedim. sanırım  12,60tl ödedim.

duş jelleri: strawberry, coconut ve chocolate. bu duş jellerini çok sevmeme rağmen büyük boylarını almaya cesaret edemiyorum nedense, gene küçük aldım. tanesi 1,71 oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder