30 Kasım 2013 Cumartesi

kasımda bitenler..

sephora supreme body lotion: geçen sene sephora' nın doğum günü hediyesiydi. klasik bir losyon. fiyatını tam hatırlamıyorum ama baya pahalı bir şeydi, doğrusu o kadar para verip alınacak bir şey değil. ama hediye olunca güzel.

loccitane pivione el kremi: bu sanırım 2. tüp. seviyorum bu keratayı ama çok pahalı. bulunmaz bir ürün de değil. sanırım tekrar almam.


sephora gloss parçası: bu yumurtlayan kalem gibi bir glossu. bir parçasını bitirdim. zaten kenarlardaki ürüne ulaşmak mümkün değil, fırçayla bile alınmıyor. dolayısıyla bitirmek zor olmadı.
şelale süngerli aseton: bunu o kadar seviyorum ki. yenisini almadan atamadım bile. benim için normal aseton devri kesinlikle bitti. içindeki sıvı eskiyince boşaltıp başka bir asetonla dolduruyorum genelde. ama bu kez süngeri eskidi artık, değiştirmekte fayda var.


bath and body works mum (mountain leaves): bir bbw mumuna daha veda ettim. bence bu sonbahar kokuları çiçeksi kokulara göre daha başarılı. diğerlerinin kokusuna aşık olarak almıştım ama yanınca aynı kokuyu vermeyince hiçbir işe yaramıyor.


elseve şampuan: bu yeşil şişe yeni favorim. öyle ki yenisini aldım bile. benim en büyük problemim saçlarımın elektriklenmesiymiş meğer. yumuş yumuş oldu saçlarım. bir de john frida' dan fısfıslayıp düzleştirirsem kuaförden çıkmış gibi oluyor. tek sorun saçımın daha hızlı yağlanması. ama o kadarcık da sorun oluversin.

bebak makyaj temizleme mendili: bir paket daha bitirdim. bir tane daha alıcam kesinlikle.

the body shop satsuma body scrub: bunu çok sevdim. en sevdiğim özelliği de köpürmesi oldu. uzun süredir de benimle. hediye setleri indirime girince bir tane daha alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder