22 Kasım 2013 Cuma

lens..

uzun bir aradan sonra lens kullanmaya geri dönüyorum. en son 5-6 sene önce kullanmıştım.

şimdi sistem değişmiş. göz çapı ölçümü yapabilen bir doktor bulmak zor. çoğu hastanede yok. mesela ilk göz muayenem boşa gitti.

göz muayenesi dediğimiz işlem de baya meşakkatli. göz çapı ölçülüp uygun lens bulunuyor. sonra bunu takıp yarım saat bekliyorsun. eğer sorun çıkmazsa sana onay veriyorlar.

ben bu işlemlerden geçmek istemedim. daha önce lens kullandım işte, niye inanmak istemiyorsunuz? gama' nın orda bir göz doktoru bulduk. aslında çok da önemli değilmiş göz çapı. bu aldığım günlük lenslerın çapı sabit. gözün ne boyutta olursa olsun.

kullan-at tabir edilen bir ürün. benim için ideal. çünkü ben 1 gün takıp, 1 ay ellemiyorum. haliyle 3aylık lensleri 3 kere falan kullanmış oluyordum. zaten lens kullanmayı bırakma sebebim de oydu. düşününce bunlar çok daha hijyenik aslında. kabından çıkarıp göze takıyorsun, akşam atıyorsun.

onun için solüsyon bile almama gerek yoktu da. hadi dedim bir şişe bulunsun.

fiyatı: 45tl. pahalı mı, ucuz mu oldu bilmiyorum. göz muayenesini yapan doktor bizi lens satan dükkana yönlendirdi. eğer oradan lens almayı taahüt ederseniz sizden muayene ücreti almayacağız dedi. benim de canıma minnet. muayene ücreti 15lira gibi bir şey tutacaktı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder