2 Ekim 2013 Çarşamba

sephora alışverişim..

sephora' da geleneksel eskiyi getir, yeniyi götür kampanyası var malum. aslında makyaj malzemesine ihtiyacım yok ama kampanyanın fırçaları da kapsadığını duyunca dayanamadım.

sephora' nın fırçaları kaliteli duruyor ama boyut olarak biraz ufaraklar sanki. o yüzden asıl almak istediğim açılı fırçayı almadım.

temel ihtiyacım pudra fırçasıydı. yıllardır pudra fırçası olarak body shop fondoten fırçasını kullanıyorum. bir zararını görmedim ama neden o da olmasın. sephora' da bikaç çeşit pudra fırçası var. kılları sert olanları direk eledim. sert kıllı fırçaları sevmediğimden eminim. bir kısmının da fiyatları fahiş. o parayı vereceksem gider doğru düzgün mac alırım, adı olur. bu kapaklı 30,10tl' ye geldi. seyahatlerde yanıma kabukimi alıyorum. kılıfı olduğu için hiç sorun yaşamadım ama bu da daha hijyenik geldi gözüme.

eyeliner fırçası az önce bahsettiğim sorundan muzdarip yani ufak. eyeliner çekerken elimin alıştığı boyuttaki bir fırça önemli olsa da şu bir gerçek inglot fırçamı yanımda taşımaya korkuyorum. 1 kere yanımda götürdüm ve onca özenmeme rağmen sonuç felaketti. ülkemizde artık inglot ürünleri satılmadığından tekrar böyle bir risk alabileceğimi sanmıyorum. bu arkadaş bana 17,43tl' ye geldi.

yumurta süngere de indirim yaptılar. önce bunlar indirime dahil değil dedi, sonra hadi sizin için olsun deyiverdi kasadaki abi. sevindim. olmasa da olur bir üründü benim için. indirimsiz olsa bırakırdım. bana 18,83tl' ye geldi.

bunları almak için 10 senedir kullanmadığım avon clearskin kapatıcı, 5-6 yıldır kullanmadığım smashbox göz kalemi ve 2 sene önce kuruyan inglot jel eyelinerımı verdim. benim açımdan gayet karlı bir alışverişti. çünkü bunlar çöpe atılmayı çok zaman önce hak eden ama kıyamadığım ürünlerimdi. aslında evde keşfe çıksam çok daha lüzümsuz şeyler bulabilirdim ama evden çıkarken elime bunlar geldi.

bu arada üzerinde marka yazmayan ürünleri almıyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder