9 Ekim 2013 Çarşamba

..

sıkılıyorum, inanılmaz sıkılıyorum. hava da soğuk. sabah yataktan kalkasım gelmiyor, akşam 10' da yatağa giriyorum. işte de mutsuzum. bi yandan acaba daha iyi bir yere girebilir miydim diye düşünüyorum.  muhtemelen işin varken iş aramaak daha az streslidir. bi yandan o süreci düşünüyorum. başka şeyler yapmak istiyorum. kendimi geliştireyim, bir şeyler yapayım. bi yandan alabildiğine üşeniyorum. kaçıp eve geliyorum. yürüyüş yaparım ekstradan diyorum ona bile takatim yok, eve girince vazgeçiyorum. rejime zaten pamuk ipliği ile bağlıyım. sürekli kaçamak yapıyorum. geçen hafta o kadar çok yedim ki diyetisyene gitmeye yüzüm yoktu.

kış depresyonu denen şeyi yaşıyorum galiba. aşık olmak istiyorum sadece. dilek dilemek için yılbaşını beklemem şart mı? bu seneki dilek hakkımı biraz erken kullansam?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder