4 Ekim 2013 Cuma

alışveriş rejimi başlasın..

alışveriş konusunda gene çığrından çıkmış durumdayım. bir yandan ihtiyacım var. yazın idare ediyordum ama mevsim geçişi felaket bir şey. bi kere giyecek hiçbir şeyim yok. geçen sene aldığım şeyler daha yesyeni ok, ama bol geliyorlar. 1-2 tane çok para verdiğim vazgeçemeyeceğimi düşündüğüm şeyi daraltırmayı denedim ama sonuç felaket oldu.

mesela geçen sene m&s' dan aldığım ceket. terzim çok iyi ok, ama ceketi ne kadar toparlamaya çalışırsa çalışsın olmamış sanki. pantolonlarım da bollaştı, aslında bollaşmaktan çok sündüler. onları da terziye götürmek istiyorum ama ne kadar uğraşırsam uğraşayım istediğim gibi olmuyor.

geçen yazdım ya buraya da bisürü şey aldım, sonra abarttığıma karar verdim. insan giydiği şeyi bu kadar takmamalı. daha etiketini çıkarmadığım bi ton şeyim var.

bi süredir diyetteyim biliyorsun. ama diyette pamuk ipliği ile bağlıyım nerdeyse. mükemmelen uydum diyebileceğim bir günüm bile geçmiyor. hazirandan beri nerdeyse aynı kilodayım. diyetisyenim vücudu şoklamak gerektiğini düşünüyor ama asıl sebep benim listeye harfiyen uymamam.

sonuç: alışveriş yasağını başlatıyorum. bu sefer süre sınırı yok. 70,00 kiloya düştüğüm güne kadar kıyafet, ayakkabı, çanta almak yasak. ne olursa olsun elimdekilerle idare edeceğim. zırt pırt terziye de gitmek yok, olmuyo işte anladım. bi şeyi üzerimde kötü bile dursa giymeye devam edeceğim. daha fazla dayanamadığımda ise atacağım. biraz dolapları hafifletirsem eminim alışveriş de daha eğlenceli olacaktır.

blogger şahidimdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder