10 Nisan 2015 Cuma

who shop alışverişim..

who shop benim için must go yerlerden biriydi. maalesef zone 3'te ve yeri de oldukça zor olduğundan sürekli erteliyordum. son hafta sırf bunun için biletimi 1-3 zone olarak aldım.zaten o zamana kadar ufaktan kendime güvenim geldi. artık zone 2'de haritasız dolaşabiliyordum. maalesef zone 3 öyle değil.

bi kere tren yukarıdan gidiyor. londra metro sistemi çok gelişmiş eyvallah ama central london'dan çıkınca central, district ve hammersmith yukarıdan gidiyor, pek de makul değil yani.
neyse tfl.gov.uk'den tarifimi aldım. upton park durağında indim. sağa gideceğime sola gitmişim. pakistan gibi bir yere döndü ortalık, her yerde arapça/hintçe yazılar, tuhaf tipler. görmem gereken barking road var ama bir türlü gelmiyorlar. baya yürüdüm ben böyle. sonra tipini biraz beğendiğim bi dükkandaki ablaya sordum barking road nere diye. abla dedi geldiğin yöne gidecektin. ama çok uzak, otobüse bin. dedim ben yürürüm. metro istasyonuna geri yürüdüm. en korku dolu yolculuklarımdan biriydi. normalde yolda haritalar olur kentish'te bile vardı, burda o da yok. neyse metro istasyonunu geçtim, öbür tarafa yürüyorum. sokak isimleri tutmaya başladı, ama bir sokak ismi şöyle "green street".

evet green street hooligans filmini izledim. acaba beni de böyle döverler mi diye tırsarak yürürken west ham stadyumunu gördüm. fotoğrafını çektim. sorarlarsa büyük fanatiğim falan derim diye.
sonra boleyn ground diye otel gibi bir yerden döndüm. bu arada burası da ilginç bir yere benziyordu. bu kadar tırsmasam girerdim bile. ve sonra who shop.

dedim işte bu an her şeye değer ve mutluluktan ölebilirim. neyse girdim içeri kafamda must have bazı itemler vardı tabiki her şey ateş pahası. hele bir de tl'ye çevirince uçuyor.

11th doctor sonic screwdriver £13,99. 10th doctorunkini tercih ederdim. adama sordum onunki üretilmedi dedi. adam ya yalancıydı ya gerizekalı. çünkü ebay'de var. neyse bunu aldım gene de.


10th doctor action figure: £10,99

10th doctorla ilgili bir şeyler almam gerektiği için bu action figure'ü aldım.elinde 1cm boyunda bir sonic screwdriver var. ve evet arada oynuyorum. aldıklarımı açsam mı açmasam mı diye çok düşündüm ama açtım, dayanamadım.

bir tane de dalek almam gerekiyordu.

£5,99

bu en sevimlileri göz kısmı gerçekten oynuyor ve tekerlekli.

mini tardis £2,99

kafamda daha büyük bir tardis figürü mümkünse anahtarlık almak vardı ama £10 gibi bşeydi. ben de onun yerine minik minik bi kaç tane almayı tercih ettim.

tardis anahtarlık £1,99

tardis şeklinde nane şekeri kutusu: £4,99

weeping angel: £8,99. weeping angel da benim için must have bişeydi. maalesef sadece bu lego parçasını alabildim. çünkü diğerleri çok pahalıydı.

tshirt almayı da planlamıştım. tshirt çeşitleri vardı ama ben daha yaratıcı şeyler bekliyordum. mesela kafamda "the angels got the blue box" vardı. ama bulamadım. bunu aldım "keep calm and do't blink". bu sayede keep calm temasından da alışveriş yapmış olurum dedim.

£24,99

en çok para harcadğım dükkandı. aldığım hiç bir üründen pişman değilim ama kafamdakilerin yarısını bile alamadım. fiyatlar beklediğimden fazlaydı, ebay'da çoğu ürün daha çeşitli ve belki daha ucuz. bir de müzeye girdim. zaten £3 idi. ama londra'da para verip girdiğim tek müze. tardis anahtarı ile kapıyı açtım, daleklerle fotoğraf çektirim, odd'un yüzüne dokundum. değerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder