7 Nisan 2015 Salı

souvenirs..

hediyelik defter kalem seti: 2 tanesi £9

leicester squire'den china town'a çıkarken milyoncu tarzı dükkanlar var. bütün hediyelikleri oradan aldım ama hepsini tek seferde almadım. adamla baya tanış olmuştuk o ara.



shot bardakları: £3,99





bunları da kimselere vermeye kıyamadım evet: ikisi £5



guinness anahtarlık açacak £9,99

bu markanın ürünü olduğu için pahalı. bi de bunu anlamadım mesela. bizde olsa bunların hep çakmasını yaparlar. orda yok arkadaş.
köstekli saat nothing hill bit pazarı ganimetlerinden. muhtemelen antika değil, çünkü birbirine benzeyen bikaç model vardı tezgahta. kendisi £4

anahtarlıklar 6 tanesi £5 bu da nothing hill ganimeti. bunları hediye ederim diye düşünmüştüm ama çoğunu kendime sakladım evet.

notting hill, oxford street ve leicester square kartpostalı 3 tanesi £1.

bunların metal plakada basılı olanlarından alayım dedim sonra nereyi daha çok sevdiğimi seçemedim. hatta covent garden falan niye almadım diye üzüldüm bi de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder