12 Nisan 2015 Pazar

twinings alışverişi..

aslında londra'dan getirilebilecek en iyi hediye çay. hem çok pahalı değil, hem bilinen hem de sevilen bişe.

jasmine earl grey içindekiler poşet çay. ben jasmine sevmiyorum, siyah çayla ağır buldum.

twining earl grey üçlü set: £12

aslında bundan eve de bir tane alsam iyiydi. içindeki loose tea yani poşet çay değil.

her alışverişte poşete 2 tane poşet çay atıyorlar, denemelik.

assam bana baya sert geldi.

apple crunch ise güzel, diğer elmalılardan daha iyi ama genel olarak elma çaylarını başarısız buldum.

pure white tea

cherry bakewell green tea de aynı şekilde ekibe katılanlardan.

twinings selecetion pack de bütün siyah çaylardan oluşan bir set: £3

aslında özel kutu yaptırıp istediğin çaylardan koyabiliyorsun ama hesaplayınca kutunun pahalıya geldiğine karar verip kokusunu beğendiklerimi aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder