2 Nisan 2015 Perşembe

next alışverişim..

next mağazaları gezerken hiç dikkatimi çekmemişti. cindirellla exhibition için sıra beklerken sohbet ettiğim ingiliz kadına nerden alışveriş etmeli falan diye sormuştum. o da bana bu mağazayı tavsiye etti. bazen çok kaliteli ürünler bulunabiliyor demişti.

bence c&a ayarında bir mağaza. son moda trendy şeyler yok. ama 2 parçayı çok beğendim.

yağmurluk: £58

biraz pahalı gibi ama çok beğendim. üzerimde çok iyi durdu. ayrıca londra'dan hatıra bir yağmurluk almak hep aklımdaydı.

etek: £20

etek de yanında geldi. hatta önce bir mağazada 12 bedeni denedim fermuarı çok zor çekiliyordu, kasaya gittim başka var mı diye. o mağazada yokmuş 20 metre ötede bir mağazamız daha var, orda beden de var dedi. inatla gittim, buldum aldım. keten olduğu için yazın kullanışlı olur diye umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder