1 Nisan 2015 Çarşamba

superdrug alışverişi..

londra'da superdrug markasının kendi mağazası var. bizdeki watsons gibi. orjinal bir şeyler bulurum umuduyla girmiştim ama bizde olmayan pek bişe yok.

organix argan oil şampuan: £2,50

bu küçük boyu. küçük boyunu bizde görmedim. bu arada kullandığım en güzel şampuan idi.

batiste kuru şampuan mini: £1,50

bunu yok sanıyordum, bizde de varmış. tl'ye çevirince de hemen hemen aynı fiyata geliyor.

style expertise salt infusion surf sprey: £2

bu markayı bizde yok sanıyordum. sonra watsons'ta gördüm. çok kullanışlı bulmadım zaten bu salt sprey işini. saçımı kendi haline bırakırsam zaten dalgalı.

palmer's cocoa butter formula: £1,35

bunu gerçekten kullandım. yanımda götürdüğüm krem erken bitti, ya da çok kuruydu orası çok kullandım, bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder