4 Nisan 2015 Cumartesi

fortnum&mason..

londra'dan alınabilecek en iyi şey çay sanırım. kozmetik ve giyimde zaten pek çok marka ülkemize gelmiş gibi.

ben de bulabildiğim tüm markaların çayından almaya çalıştım. fortnum and mason sanırım en pahalısı. bu arada dikkat edin yeşil çay ve siyah çayın earl grey versiyonu var. ikisi de birbirine çok benziyor.

bunu akşam aldım, odaya gittim ve yeşil çay olduğunu fark ettim. sabah ilk iş olarak mağazaya gittim ve değiştirmek istedim. biraz zorladılar, normalde yiyecek ürünlerini değiştirmiyorlarmış ama paketi bile açılmamış ve 24 saat bile geçmemiş olduğu için ikna ettim gibi.

yeşil çay £7,25
siyah çay £9,95

mağaza çok güzel bir bakkal. kraliyet ailesinin şarküterisiymiş. bisküvi ve reçellerde gözüm kaldı. artık bir dahakine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder