15 Ocak 2015 Perşembe

pan 7..

madem yeni bir yıl. bir şeyleri gözden geçirmek için iyi bir zaman. çekmeceleri boşalttım. kullanmadığım çok az ürün buldum, sevimdim. geçen yıl mantıklı alışverişler yapmışım. kullanmadıklarımdan bir pan preojesi çıkardım.

l'occatine maskelerin burda olmasının tek sebebi, yazmazsam 2015 sonuna kadar kullanmayı akıl etmeyecek olmam.

bo-ing kapatıcılar 5 kapatıcıyı sayı olarak fazla bulmam sebebiyle.

porefessional' ın sebebi gereksiz bir ürün olarak görmem.

too faced aydınlatıcı da normalde elimi bile sürmediğim bir ürün. bitince alınmayacağı şimdiden belli.

yves rocher allığın fotoğrafını çektikten sonra attım. ren vermesi sıfır çünkü.

clinique maskaraya bayılsam da evde 5 maskara oldu. azalarak bitmeli.

baby lips de çok gereksiz. bitse üzülmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder