11 Ocak 2015 Pazar

gloss vs..

evde milyonlarca dudak ürünü olduğunu düşündüğümden bütün çekmeceleri, çantaları boşalttım. korktuğum kadar çok değilmiş rahatladım.

mesela bunları rengi için seviyorum. her an sürebilirim gibi.

bana en gereksiz gelenler bu tüp formlular. ama bunları da saçma sapan şeylerle doldurmamışım. gerçekten denemek istediğim markalar.

too faced ve juicy tube' un şekerli bir tadı var mesela. hele juicy tube en bi sevdiğim olabilir. hem bu şekerli tat yüzünden hem de naneli gibi. yazın sürmeye bayılıyorum.

bbw liplicious çilek reçeli gibi. gene şekerli ama diğer ikisinden daha akışkan.

nyc ise içlerinde en vasatı olsa da yoklukta gideri var.

bunlar fırçaya muhtaç ürünler. bunları sevmediğim için uzun süredir almıyorum. sephora olan seyahat çantanda duruyor. o yüzden nispeten en kullanışlı olan.

kiko çok yoğun renk veriyor ama kullanması zor ve kokusunu sevmedim.

claire's ise en az 5 senedir çekmecemde. hala açmadım. neyse ki hediye vermişlerdi. bunu birilerine versem iyi olur aslında.

dudak kremleri de vazgeçilmez. gloss olayını sevsem de dudak kreminin yerini tutmadığı anlar var.

içlerinde favorim. burt's bees. yoğun naneli. evet nane seviyorum. hatta kışın da seviyorum.

maybelline baby lips büyük umutlarla aldığım bir üründü. büyük hayal kırıklığı oldu. çok sevimli ama o kadar. nanesi belli belirsiz. nemlendirme konusunda nivea ile yarışamaz.

nivea ise yılların klasiği.

yves rocher olan da hediye idi. hala açmadım evet.

sadece 3 tane rujum var. çünkü ruj insanı değilim.

kate mesela. bayılıyorum ama sürüp sokağa çıkacak kadar cesur değilim.

sephora olanlarında yapısı çok çok iyi değil. nemlendirme konusunda vasatlar.

mini glosslarsa her yerde. çantalardan topladığım bunlardı. her çantanın içinde bir tane var. uzun süredir kullanmadığım çantalardan da çıktı. hatta bazılarının yapısı bozulmuş galiba.

sol baştaki ise sephora. hala açmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder