8 Ocak 2015 Perşembe

clinique alışverişim..

clinique liquid facial soap: 39tl.


clarifying lotion: 2 numara kuru, 3 numara yağlı cilt içinmiş. bunlar deneme için gönderilen numuneler. deneyip göreceğiz.

bu çanta da doğum günü hediyem. aslında gayet kullanışlı. sapları uzun, içi geniş bir çanta.

clinique sitesinden ilk online alışverişim ama çok da memnun kalmadım. çünkü takip numarası vermiyorlar. kargonun nerde olduğu tamamen muamma. zaten yurtiçi kargoyla sorunlarımız var. kendileri bu ara biraz atarlı. kargo gelmiş ama ne hikmetse "müşteri gelip teslim alacak" diye işaretlenmiş. müşterininse takip numarası olmadığından bundan haberi yok, arayıp haber verme zahmetine de girmediklerinden kargoya tamamen şans eseri ulaştım.

aynı tarihte başka bir elca markası olan estee lauder'den de alışveriş yapmıştım neyseki. oradaki takip numarasından "müşteri teslim alacak" notunu gördüm neyseki.

her ne kadar mağaza çalışanları ile muhattap olmaktansa internetten alışveriş yapmayı tercih etsem de clinique benim için olmazsa olmaz bir marka değil. o yüzden bu muhtemelen ilk ve son alışverişim olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder