31 Ocak 2015 Cumartesi

ocakta bitenler..

fuss wohl ayak bakım kremi: işte sevdiğim bir ürün daha. bu arkadaş mentollü. mentollü ürünleri özellikle seviyorum. yazın ayrı güzeller ama ayak kreminin mentollüsü kışın da güzel. yatmadan önce sürüyorum, günün yorgunluğunu alıyor. kesinlikle tekrar alınacak.

isana aseton: her aseton aynı işi yapıyor, mucize yaratana rastlamadım şimdiye kadar. öyleyse diyoruz ki, ucuz olan öne geçer. isana şimdilik zirvede.


superdrug dead sea purifying mask: kutunun yarısı boş bi kere, onu belirteyim. bildiğin hava doldurmuşlar.

klasik bir maske, yüze sürünce hafif bir serinlik veriyor ve çok az temizliyor, daha iyi muadillerini de kullandığım için vasat buldum.

isana şampuan (kepeğe karşı): kepeğe karşı olunca daha sert olur diye düşünüyordum ama normalden pek farkı yoktu.

dkny be delicious parfüm: bunun kokusu diğerlerinden daha ağırdı, yine de sevdim bu ufaklığı.

marks and spencer water lily duş jeli: muadillerinden daha başarılı idi, güzel bir kampanya denk getirilirse de fiyatı baya ucuzluyor. tekrar alınası.

 the body shop hemp el kremi: bunun yapısını da sevmedim, kokusunu da.

en çok da bu yeni tasarım tüpü sevmedim, mesela asla çantada taşınmıyor, en küçük bir harekette krem dışarı çıkmaya çalışyor, açtığımda fışkırıyor resmen. maalesef body shop'un tüm el kremleri bu ambalajda satılıyor. uzak durulası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder