8 Ocak 2015 Perşembe

indirimler..

indirimler başlamış, vatana millete hayırlı uğurlu olsun. eskiden olsa 2 ocak günü saat 10'da zara'nın kapısında olmazsam krize girerdim. 8 ocak olmuş ben daha yeni gidiyorum.

canım istemiyordu zaten de alışkanlıktan gittim. işten biraz erken çıktım gittim ama gene de akşam saati olduğu için pazar yeri gibiydi ortalık. öyle aman aman ölüp bittiğim bir şey yoktu. biraz daha beklesem ölmem diye düşündüm.

içerisi öyle karmaşıktı ki. bershka' ya falan girmedim bile. ankamall' a sabah saati gitmeli. ya da gordion' a falan gitmeli. kentpark da olabilir bilemedim.

body shop'a baktım bir de setler biraz daha inmezse almam. aslında elmalı seriyi merak ediyorum. alırsam ordan birşeyler alırım. yoksa 1 kiloluk da olsa duş jeline 35lira veresim gelmiyor.

sephora indirime girmemiş zaten. hayret geç kaldı bu sene. girmeyecek galiba.

aslında marks and spencer için umutlarım yüksekti ama orda da bu sene düzgün bir şey yok. outlet'ine bir bakmalı.

aslında benim için master plan paramı saklayıp nisan'da ingiltere'de harcamak. özellikle de ingiliz menşeili markalarda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder