27 Mayıs 2013 Pazartesi

mayısta bitenler..

the body shop candied ginger: pek sevmedim. kötü değil ama olmasa da olur bir kokusu var benim için. neyse ki indirim döneminde tek parça almıştım.

rosense dudak kremi: dibi göründüğünden daha derinmiş. sonunu bitirmekte zorlandım. biraz da sıkıldığımdan el kremi vs. olarak kullandım.

nemlendirmesi falan iyi aslında. ama sanırım tekrar almam. kavanozdaki dudak kremlerini sevmiyorum.

sephora guava passion mini parfüm: değişik bir kokusu var. parfüm olarak değil de ortamın kokusunu değiştirmek için kullandım genelde. mesela bazen otobüste midem falan bulanır.

bu işlevle kullanıldığında güzeldi. ama parfüm olmak için fazla meyvemsi. sanırım tekrar almam, en azından bu çeşidini

isana seyahat boyu saç spreyi: saç spreyiyle pek aram yoktur ama bazen saçımı düzleştirdikten sonra sabitlesin falan diye sıktım. olmazsa olmaz değil. tekrar almam.

down under naturals argan yağlı şampuan: temizlemiyor bu meret saçımı. işe yarasın diye 2-3 kere falan yıkıyorum bir seferde. gene de gıcır gıcır olmuyor. tekrar almam.

bebak acı badem sütü makyaj temizleme mendili: çok sevdim. şu ana kadar kullandıklarımın en iyisiydi. kesinlikle tekrar alınacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder