22 Mayıs 2013 Çarşamba

eskişehir..

nihayet hızlı trene de bindim.güzeldi bence. otobüs yolculuklarını hiç sevmem zaten. otobüslerin kendine has bir kokusu olur ya, ondan midem bulanır.

1,5 saatte vardık, gar olayını falan de seviyorum zaten, nedense bana çok nostarjik geliyor. ankara garının içini de ilk defa gördüm sanırım. aşk tesadüfleri sever' de görmüştük ama.

eskişehir de güzelmiş, içinden çok geçtik ama doğrudüzgün gezmişliğimiz yoktu.

porsuk çayı ne güzeldi mesela. şehre deniz kenarı etkisi yaratmış. ankara' da mogan vs. bi sürü yer war ama o kadar yapaylar ki.

bir de halkını çok sevdim buranın. tam bir öğrenci kendi, elini sallasan şortlu ve wayfarerlı hipsterlere çarpıyordu. o kadar sene üniversite okudum da bi şöyle şort giyip ankara' da dolaşmışlığım yoktur.

akşam biraz dağıttık, arkadaşlarla gitmenin güzelliği. gerçi biraya fazla abandım. aslında birayı sevmiyorum. sarhoş etmiyor kesinlikle anca hammallığını çekiyorsun. bu hafta kilo veremedim mesela ve göbek çevremde şişkinlik var ::(

gene gece uyuyamadım tabi. sabah 8' de kendimi yollara vurdum, şansıma da hava bir kapalıydı ki. dümdüz yürüdüm. tesadüfen karşıma odunpazarı evleri çıktı. şirinlerdi baya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder