29 Mayıs 2013 Çarşamba

h&m alışverişim..

hiç yazlık ceketim yok. geçen gittiğimiz açılışta herkes ceket giymiş gelmiş, ben mal gibi gömlekle kaldım, çok ayıp oldu. o yüzden direk kendimi çarşılara attım.

h&m imdadıma yetişti neyse ki. bu sezon baya ceket çıkarmışlar. ilgilenen olursa kesin baksın. en az 20 tane ceket denedim. sonunda 2 tane alıp çıktım. aslında 1-2 modelde daha gözüm kaldı ama neticede yaz mevsimi, bir siyah, bir beyaz bana yeter de artar. tek siyah bile yeterdi de beyaz çok şık durdu. bunların kesimini de sevdim. ayıptır söylemesi artık kilo verdiğimden alışveriş işi daha da kolaylaştı, beden yok vs. derdim bitti. sıkıcı anane modellerinden kurtuldum. hala ceketlerle güdük gibi olma sorunum var ama neyse ki h&m ben gibi uzunları da düşünüp 1-2 uzun model çıkarmış.

siyah ceket 99,95tl. aslında resimleri daha iyi bir yerde çekmek isterdim ama boya yaparken benim askımı sökmüşler, bi ara tekrar çekmeli, diğer yerlerde de ışık çok yetersizdi.

beyaz ceket de 99,95tl. siyah pantolon, siyah bluzle kombinlemeyi düşünüyorum.

siyah bluz da bu amaçla alındı, gerçi işte çok giyemem kolsuz olduğu için, ceketi çıkarmadan da pişerim. ama bu haliyle yaz akşamlarında giyilebilir bence. fiyatı:49,95tl.

gömleği de severek aldım. hatta yakaları biraz daha sert olsa mavisi ve beyazını da alırdım. bu tür gömlekleri seviyorum bu ara, üste oturunca hoş duruyor. fiyatı da çok uygundu: 34,95tl.

tabi gene battım aslında 50liraya ceket de vardı ama bunları beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder