12 Mayıs 2013 Pazar

baba ve piç..

bu kitap hakkında bi ara baya konuşulmuştu. ermeni savlarını destekliyor vs diye. geçen görünce aklıma geldi aldım.

öncelikle söyleyeyim olay kurgusu müthiş. genelde kitap okumayı severim ama sayfa sayılarını kontrol etmekten kendimi alamam. bir baktım yarılamışım. 2 ayrı kişi ile başladı hikaye. bir şekilde yollarının kesişeceğini tahmin ediyordum ama ne şekilde olacağı güzel bir sürpriz oldu.

kitapta her bölüm bir malzeme adıyla başlıyor ve bölümde o malzemenin bir şekilde adı geçiyor. sonunda bunların finaldeki zehirli aşurenin malzemeleri olduğunu anlamak güzel bir sürprizdi.

üzerinde bu kadar tartışılan konunun abartıldığı kadar olmadığını düşünüyorum. tamam benim fikirlerime uymuyor ve bir tarafın lehine davranıldığı bir gerçek ama ben ortada güzel kurgulanmış bir kitaptan fazlasını görmedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder