25 Mayıs 2013 Cumartesi

amasra..

aslında amasra' yı 4-5 kere falan gördüm. ama bi gezi varmış, annem gidiyormuş, sen de gel dedi. 60tl imiş ve çeşmi cihan' da yenecek öğle yemeği fiyata dahilmiş.

ee tabi ki direk kabul ettim. öğlene amasra' ya vardık. balığımızı yedik güzelce. o kısmın resmi yok. aslında çeksem iyiydi de kalabalık bir ekiptik şimdi. görgüsüzlük etmeyeyim dedim.

salatası süper oranın. istravitle hamsi getirdiler balık olarak da. bu mevsimde hamsinin pek tadı yok ama götürdük gene de. kızartma olmasaydı daha mutlu olurdum, bütün hafta o yağları eritmek için uğraşıcam ama değdi doğrusu.

sonra biraz da şehri gezdik, güzel şehir ok. o kadar yedikten sonra hemen yürüyüşe geçmek iyi gelmedi ama gezdik işte. biraz tahta işi bir şeyler baktık. anahtarlık aldım gene.

dönüş yolunda çakraz' a uğradık. çakraz minicik bir yermiş. denize girilir bir tek, o da pek temiz değildi. ayaklarımı soktum gene. dizden yukarı çıkamadık bu sene dur bakalım.

akşam yemeği için bolu mengen' de mola verdik. rejimi daha fazla zorlamak istemedim. sadece çorba içtim. bulgur çorbası diye bir şey ve güzeldi. bir de bolçi aldık gene bolca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder