30 Nisan 2013 Salı

nisanda bitenler..

elseve ince, hacimsiz, sönük saçlar şampuan: bunu aldıktan hemen sonra new' i aldım, haliyle bunu bi köşeye attım, sonra bitsin diye geri döndüm.

gözümde geri planda kalmış bir şampuan. gerçekten hacim veriyor mu emin değilim. saçımı açacaksam düzleştiriyorum haliyle hacim macim kalmıyor. aslında normal bir şampuan, beklentiye bağlı. sanırım tekrar almam.

superdrug sry shampoo: girlz only kadar iyi değil, sephora kadar kötü değil. kokusunu sevmedim ama o benim salaklığım, 4-5 çeşit koku vardı. sprey kısmının hemen altı resimde de görüldüğü gibi paslandı, sebebini anlamadım ama bu benim için çok büyük bir eksi, sonuçta saatlarce suyun içinde tutmadım. banyoda muafaza ediyordum, nemden falan etkilecek kadar hassas olmamalı.

bu kuru şampuanları her ne kadar sevsem de artık almayacağım. özellikle saç diplerine sıkılan içeriği belirsiz kimyasalların saç dökülmemin sebebi olduğundan şüpheleniyorum.

tamam verdileri etkiyi seviyorum.bazen yüzümü yıkarken saçım ıslandı, yağlı gibi duruyor diye bile sıktığım oldu ama artık almayacağım.

lush new şampuan: sabun gibi eriyip bittiği için resim niyetine kabını koydum. genel olarak sevdim aslında. alırken minicik şey çok pahalı diye düşünmüştüm ama en az 3 ay kullanmışımdır. bir de minik olunca seyahatte falan yer kaplamıyor, o çok iyi.

etkilerine gelirsem: bir kere normal bir şampuandan çok daha iyi temizliyor ve normalin 2 katı daha geç yağlanıyor saçım, ki kışın saçımı yıkamaktan nefret ettiğim için çok büyük bir artı bence. mesela uzun süre bunu kullanıp normal şampuanla yıkadığımda saç diplerimin yandığını hissetmiştim doğal zaten güveniyorsun bi kere.

gerçekten saç dökülmesini önlüyor mu emin değilim. bi keresinde kuaför saçınız çok dökülmüş ama yeni çıkan bir sürü saç var demişti. onun yüzünden mi bilmiyorum. bir de saçımın dökülesi mi vardı, yoksa o döküp tekrar mı çıkarıyor anlamadım.

tekrar alıcam sanırım ama almak için acele etmem sanırım.

marc jacobs daisy parfüm: yaza daha çok yakışan bir koku bence, çiçeksi hafif. sevdim aslında. ama pek kalıcı değil sanki.

gülsuyu zaten tonik olarak vazgeçilmezim, yedeğini aldım bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder