14 Nisan 2013 Pazar

kıyafet alışverişi..

bir tane gri, mümkünse daralan paçalı pantolona ihtiyacım vardı, ne zamandır bakınıyorum ama bulamamıştım. en sonunda diktirmeye gittik. bursa kumaş pazarından 20tl' lik kumaş alıp terziye verdik. nasıl istediğimi de tarif ettim. bakalım nasıl olacak.

ordan çıktık, tunalı' ya gidelim dedik. orda marks and spencer var. istediğim pantolonu orda buldum, şans işte. hem de 2 tane. duman rengi olan 69,99tl, lila 149,95tl. bir pantolona 150lira vermezdim ama duruşu o kadar mükemmel oldu ki. lila dediğime bakma baya grimsi duruyor aslında. şimdi bunları önce görsem kesinlikle diktirmezdim. bişey değil 3 tane gri pantolonum olacak. neyse ki yaz geliyor. açık renk giyilir. özellikle üzerime oturan bir model istiyordum çünkü şu anda elimdeki pantolonlarla bluz, kazak ve gömleklerimin yarısını giyemiyorum. zaten pantolonlar bol geliyor, bir de üstüne uzun ve bol giyince çok salaş duruyor.

evet artık pantolonlarım bol geliyor. çok acayip bir his. aslında daralttırıp kullanmak istiyorum çünkü hepsi hala yesyeni ama annemi ikna edemedim. terzide daralttırdık bi kere 30lira para aldı. yani yenisinin dikiş parası. üstelik de hiç güzel yapamamış, bi paçası bol olmuş, bi yerinde potluk kalmış, hiç hoşuma gitmedi. aslında annemi veya annanemi ikna edebilsem ikisi de değme terzilere taş çıkartır ama uğraştırma beni yenisini al diyorlar.

zaten annemin olayına hiç girmeyeyim. ne zaman gezmeye çıksak yeni bluz al diyor. öyle bir dönemdeyim ki. aslında çok güzel bluzlerim var. yazın baya stok yapmıştım. ama bir kısmı üzerine hırka giyince hiç hoş durmuyor. hayır biraz daha ısınıp kısa kollulara geçsek süper giyinicem ama, bir kısmı da bol duruyor. daraltılması gerek gene.

bugün bir de zorla mango'dan bluz aldırdı. fiyatı:39,99tl. gene almazdım da hadi dedim düz siyahmış.

beni bilirsin, indirim dışında bir şey almam için gerçekten çok beğenmiş olmam gerekir, aslında bunu o kadar beğenmedim. almak da istemiyorum. çünkü 2 ay sonra bunlar da bol gelecek ve dünyanın parasını verdiğim şey boşa gidecek. mesela şubatta gene m&s' den aldığım pantolonla neredeyse oturamıyordum, o kadar dardı, şimdi o kadar bollaştı ki, biraz da sündü. şöyle söyleyeyim düz ayakkabıyla giyilmiyor artık, çünkü aşağı doğru sündü gitti, topukluyla ancak giyiliyor. aslında onu götürüp değiştirmek istiyorum. acaba ellerinde bi beden küçüğü var mıdır? olmasa bile hediye çeki falan versinler ne biliim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder