21 Nisan 2013 Pazar

ege günleri..

geçen akm' de ege günleri vardı. erken çıktığım bir gün uğradım. hafta içi olduğundan nispeten boştu. ege' yi niye severim: deniz-kum-tatil. fuar ortamına getiremeyecekleri tek şey maalesef.

yer gök zeytinciydi, zeytinyağı, peynir, incir vs. pek ilgimi çekmedi doğrusu. bir leblebici vardı. bakırcılar mı ne. bi tek onu almadığıma biraz pişmanım.

sabun aldım işte, aynısı sakarya' daki baharatçıda da var da. görünce hadi dedim. yukardan aşağı: kivi, kahve, okyanus esintisi ve killi sabun. içlerinde en ilginç olanı kahveli olan toffee nut latte gibi kokuyor. çeşitli etkileri de var tabiki ama ben sadece kokusuna göre seçtim. sadece killi olanı belki cilt bakımı amacıyla kullanırım.

bunlar dışında bir de tahıllı minik ekmekler vardı, onlardan aldım. 4 tanesi 1,5tl idi. ısıtınca daha tatlı oldular, keşke daha çok alsaydım dedim.

ilginç yemekler tatlılar falan da vardı ama rejimdeki bünyeye ancak bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder