12 Ekim 2010 Salı

this is it..

filmleri genelde evimin rahatlığında dvdden izlemeyi tercih ediyorum ama bu filmi sinemada izlemeyi istemiştim. maalesef çok az vizyonda kaldı ve benim sınav dönemime denk geldi.

dvdsi erken çıksa da belki ucuzlar umuduyla nerdeyse 1 sene bekledim. maalesef 1 kuruş bile ucuzlamadı. ama bu kadar merak ettikten sonra 20tl bayılıp aldım.

izledikten sonra sinemada izlemedğime memnun oldum. çünkü ekstralardan özellikle 1 tanesi bence filme katılmalı. biraz spoiler olacak ama filmde mj' in this is it turnesi için yapılan hazırlıklar anlatılıyor. parça parça ama insanın kafasında bir fikir oluşuyor. provalar, danslar, sound checkler, arka plan görselleri hepsini görüyoruz ve bahsettiğim ekstranın konusu kıyafetler. gloves diye bir bölüm. bence bütünü tamamlayan önemli bir parça. diğer ektralar da güzel gerçi.

bu arada yapılabilse gerçekten mükemmel bir gösteri olacakmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder