3 Ekim 2010 Pazar

grrr...( ̄へ ̄)

bugün dnr'dayım. 2 tane dvd aldım. filmleri internetten izleme fikrim patladı da. bilgisayarım her konuda iyi ama video konusunda sınıfta kalıyor. vcd' leri kafasında göre bazen çalıştırır, bazen çalıştırmaz. artık internetten izlediğim videolara da gıcık. diyelim 10dklık bir şey izleyeceğim 2 dk gösterip başa dönüyor. sanki tamamını yüklemiş gibi. cookiesleri falan siliyorum kar etmiyor.

neyse dedim ki gidip film falan alayım. haftasonu ya avmlerin de kendi çapında bir kalabalığı oluyor. kasadayım işte öyle çok bir sıra yok 3-5 kişi var ama kasanın önü biraz kalaba vaziyette. soldan yanaştım birinin arkasına. yan tarafa bir kadın geldi. ama gördüm benden sonra geldi. hatta yanında küçük bir çocuk vardı. ver şunu bakalım deyim çocuğun elindekini ödemek için aldı falan. neyse öndekinin işi bitince elimdekileri kasaya koydum. ama ben öndeydim gibi bir şeyler geveledi. kadına anlatmaya çalıştım bakın ben yan taraftaydım falan diye. bi afra bi tafra bütün neşemi kaçırdı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder