12 Ekim 2010 Salı

crafting forever..

bugün kafamdaki bir projeyi gerçekleştirmek için kum boncuk arıyorum. kızılay' a gittim. ama nerden alınır pek bir fikrim yok. normalde incik boncuk olayına giren biri değilimdir ama bu seferki farklı bir tasarım.

neyse çok da ufak pasajlara girmeden gezmeye başladım. izmir caddesinde düğmeci tarzı bir yer var. marketin yanında mı ne. yıllardır orda. bir bakayım dedim ve vaww. orası tam bir crafting cenneti. yünler, keçeden yapılmış şeyler, baby showerlar için minik malzemeler vs. bir tek fimo satmıyorlarmış ona çok üzüldüm. bi sürü ıvır zvır aldım. zerre kadar ihtiyacım yok ama onca zımbırtının arasında insan kendini kaybediyor. ama zaten ucuzlar.
boncuklar kutusu 1tl.
metal zımbırtı 50kr.
kelebek 25kr
yonca 50kr.
disko topu 50kr.

tekrar kesinlikle gidilecek. bir de 27tl' ye kağıt kesme zımbırtısı vardı. ondan alınacak. martha steward' da hem görüp de keşke tr' de de satılsa dediğim şey.

fimo da moda çarşısından tahta işleri satan bir yer. burdan 3,50tl' ye aldım. normalden daha ucuz sanki. ama gene siyah bulamadım. bu siyah fimo büyük sorun olmaya başladı. bauhause ziyareti yapmalı. belki orda vardır. bu seferki beyazımın adı pearl her seferinde değişik bir tane çıkıyor. bunun içinde binlerce minik sim var. güzel duruyor aslında. ama yiyecekler gerçekçilikten uzaklaşıyor sanki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder