2 Mayıs 2018 Çarşamba

zara alışverişim..

ilk defa zara'dan online alışveriş yaptım ve inanılmaz memnun kaldım.

ups'le çalışıyorlar. gelmeden evde misiniz diye arayan bir şirket kendileri.

paketleme müthiş. ayakkabıların kendi kutusu dışında bir de dış katman kutusu vardı.

yıllardır zara'dan ayakkabılar için kutu alamamaktan mağdur bir kişi olarak bu uygulama çok hoşuma gitti.

ayakkabılar kutunun içinde ayrı ayrı naylon poşetlere sarılı olarak geldi. reyonda toz içinde bekleyen, denenmekten kendinden geçmiş ayakkabılardan sonra bu uygulama ilaç gibi geldi.

yıllar yıllar önce bu yedek topuklardan vermişlerdi sanki. acaba mağazadaki yedekleri ne yapıyorlar?

günün süprizi tester parfüm. ilk defa zara'dan tester almış oldum. sanırım bundan sonra hep mağazada deneyip internetten satın olacağım. 2-3 gün beklemek öldürmez gibi geliyor.

99tl üzeri kargo ücretsiz. zaten mağazada 99tl altı bir şey yok gibi.

bunlar da alışveriş konusu ayakkabılar.

269,95tl

senede 1 kere falan giyebileceğim bir ayakkabıya bunca para vermek biraz saçma gelmişti mağazada denediğimde. ama rahat edebildiğim ince topuklu ayakkabım olmadığından olsun bulunsun dedim.

ankara'daki neredeyse bütün mağazaları dolaştım ama 38 kalmamıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder