31 Mayıs 2018 Perşembe

mayısta bitenler..

yves rocher duş yağı: sevmedim. arganlı olduğu için ağır bir  kokusu var. duş jelinden farkı yok bence

milshake chartilly hair cream: bunu yanlış almışım. benim planım saç köpüğü almaktı, meğerse bu köpük formunda saç kremi imiş.

neyse gene de kullanayım dedim vee bayıldım. en sevdiğim saç kremi olabilir. saçım hafif nemliyken yedirmesi çok kolay ve müthiş kokuyor. üstelik de kokusu 1-2 saat kalıcı. manyak gibi saçımı kokluyorum bunu sürdükten sonra. çünkü çok güzel kokuyor. kesinlikle tekrar alınacak.

sephora ruj (r20- honey cream): sephora rujlarını seviyorum. renk vermeleri başarılı ve renk vermeleri güzel. bu ton bana açık kaldı biraz gerçi.

isana volume up saç spreyi: tutuşu fena değil, ama en sevdiğim yanı kokusu.

sephora miceller cleansing milk (rose): temizlemesi güzel, gül kokusu zaten sevdiğim bir şey. ama misel su değil bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder