30 Nisan 2018 Pazartesi

nisanda bitenler..

olive black lava maskesi: pek sevmedim. maske siyah ve siyah noktalarıma dolma eğiliminde. içini temizliyor belki ama nihayetinde kendisi dolunca görüntü gene aynı oluyor.

the body shop honeymania body butter: honeymania'nın kokusuna bayılıyorum. ama bir dahaki sefere el kremi formunda olanları tercih edeceğim. kutunun yarısına geldiğinde kuruma başladı.

dr belmeur ato salt cream: en merak ettiğim kremdi ama olumlu veya olumsuz bir etkisini göremedim.

internetten araştırdığımda kuru ciltler için uygun olduğunu söylemişler. cildim yağlı aslında ama çok rahatsız etmedi beni. %8 deniz tuzu içeriyormuş, bunun kuru ciltlerin kaşıntısını önlediğini söylemişler. kuru cilde tuzlu bişe sürünce daha çok kaşınması gerekmez mi? (deniz suyu mantığıyla düşünüyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder