28 Aralık 2014 Pazar

rossmann alışverişim..

isana kepeğe karşı şampuan: 2,99tl.

dönüp dolaşıp gene isana' ya döndüm. bu sefer kepeğe karşı olanını aldım. çünkü synoss saçımda kepek yaptı. onu iyice kurutup normal şampuana dönecğim.

isana saç spreyi: 3,55tl.

bunun gibi olsa da olur, olmasa da olur ürünler için rossmann markaları favorim. sebebi ise;

1. ucuz
2. o kadar da kötü değiller.

essence glow in the night oje: 6,50tl

denemek için aldım. kendisi top coat. gerçekten parlarsa başarılı ama parlamazsa çöpe giden bir 6,5lira olacak.

rival de loop takma kirpik: 3,55tl.

bunu alma sebebim de ucuz oluşu. takma kirpiğin sadece yapıştırıcısının 10 liradan ucuz olmadığı dünyada bu kaçırılmaz bir fırsat.

nyx super skinny marker: 25,70tl.

ne zamandır takip ettiğim nyx niyahet %40 indirime girdi. aslında dollseye maskaraları denemek istiyordum ama evde daha hiç açılmamış 2 ve açılmış 2 adet maskaram var.

bu arada marker tam istediğim gibi, ucu keçeli kalem gibi sert, tek katta renk vermekte başarılı ve gerçekten de ince. gayet kullanışlı buldum kendisini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder