4 Aralık 2014 Perşembe

flormar alışverişi..

flormar super matte oje(volcanic grey): 2,25tl.

aslında kışın kullandığım ojeler belli. bordo, gri, siyah vs. niyeyse her oje alışverişinde çok orjinal bir şey bulacakmış gibi yola çıkıp gene aynı şeyleri alıyorum.

dipliner(deep ocean blue): 17,50tl.

yalnız flormar baya aşmış kendini. senelerdir mağazaya girmiyordum. bi kere bi sürü yeni ürün çıkarmış, ürün çeşitliliği iyi, ambalajlar siyah, duruşu profesyonel. mağaza dizaynını kiko' ya benzettim. 1 tane çalışan vardı, kız sürekli dibimde ama ilginç bir şekilde rahatsız edici değildi. mesela oje bakıyorum, geliyor oje koyup gidiyor, bi ürünü inceliyorum, testerlar yan tarafta deyip gidiyor.. sevdim yani aferim.

ambalajlar süper ama kalite dersen hala ehh işte benim gözümde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder