21 Aralık 2014 Pazar

l'occitane alışverişi..

işte son dönemde en memnun kaldığım alışveriş. öncelikle orjinal kutu ve içinden çıkan hediye paketi kutusuna +1.

doğum günü indiriminden yararlanmak için l'occitane sitesine bakınıyordum. baktım internetten alışverişi açmışlar.

çok sevdiğim ama kaybettiğim katı parfümden alayım dedim. fiyatı: 35tl. 2 günde falan geldi. bu kadar erken beklemiyordum.

üstelik de bir sürü numune koymuşlar. ben de üzülüyordum numune istemeyi unuttum diye. hem de elleri baya bolmuş.

revitalizing fresh shampoo 3 tane. bu arkadaş kişise favorim olabilir. içinde nane-okaliptüs ne varsa artık öyle ferahlattı ki. tam boyunu almayı ciddi ciddi düşünüyorum.

repairing mask 3 tane

divine youth oil 4 tane

baya baya yağ bu. tabi gönderdikleri ürünler bana pek uymadı. ben de vücuduma sürdüm. belki çatlaklara iyi gelir.
ultra rich face cream 3 tane

bunlar da o kadar katı formluydu ki. kuru ve çok kuru ciltler için haliyle bu da vücut kremi oldu.


5tl kargo ücreti vardı. doğum günü indirimiyle 33,9tl ödedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder