24 Aralık 2014 Çarşamba

estée lauder alışverişim..

bu ara internetten alışveriş yapmayı seviyorum. estee lauder sitesi de beni baya şaşırttı. 2 gün içinde ürünleri bana ulaştırdı, geçen hafta yves rocher' den verdiğim sipariştense hala ses yok.

aslında tek ürün aldım. o da clear defense bb cream. fiyatı 116tl.

light aldım, orta derece kapatıcılığı var, yüzüme birebir uydu. hiçbir şey sürmemiş gibi duruyor. bundan önce pure beauty cc cream kullanıyordum, onun verdiği parlaklık, canlılık bunda yok.


100liralık alışveriş yaptığım için bu 3' ü hediye geldi. çantanın içinden double wear concealer/ bold volume lifting mascara, resilience lift night ve resilience lift çıktı.

bu kremleri göz kremi olarak kullanmayı düşünüyorum, bu ara gözlerimde kuruluk var. muhtemelen yorgunluktan ama bi yaştan sonra yavaş yavaş başlamalı.


herhangi bir alışverişte 2 numune seçme hakkı veriyor. bence bu en önemli kısım. çünkü kozmetik dükkanlarından 500liralık alışveriş de yapsam asla numune vermezler ya da süründürürler.
neyse seçimimi modern muse parfüm ve double wear fondotenden yana kullandım. bu ikisi en merak ettiğim ürünlerdi, o yüzden iyi denk geldi.

bu arada modern muse çok ağır bir koku. başta alt notalarında mine çiçeği kokusu var ama 1-2 saat sonra kaybolup yerini tamamen ağır kokuya bırakıyor. orjinal boy almadığıma memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder