4 Eylül 2014 Perşembe

italyan şekerlemeleri..

roma' da gezerken şirin bir dükkana rastladık. sadece şeker, çikolata, bisküvi, çay, kahve, içki vs satıyor.

biraz çikolata aldık burdan. mesela lindt çikolata burada lindt' in kendi mağazasından daha ucuzdu.

kasanın yanında bu şeker kutusunu gördüm. itiraf etmeliyim ki sırf kutusu için aldım. çok şirin.

içinde naneli şekr gibi bir şey var. dışı normal naneli şeker ama içinde meyan kökü gibi acı, siyah bir şey var.

fiyatı 2,70€

bir de bu var. dükkanın vitrininde görüp sırf bunlar için girmiştim. instagram' da takip ettiğim biri var, sürekli bunların resimlerini paylaşıyor. bu şekerleri çok merak ediyordum. minik makaron gibiler.

normal şeker. bu aldığım tarçınlı imiş. cannella tarçın demek. tadı çok güzel. çok yoğun bir tarçın tadı var. fiyatı 3€ idi. keşke 1-2 çeşit daha alsaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder