7 Eylül 2014 Pazar

accessorize alışverişim..

kabul edelim ülkemizde pek çok yabancı markayı bulmak mümkün. ama bende hep yurt dışında daha mı ucuz paranoyası vardı.

gitmeden önce piyasayı baya araştırdım ve çok az alışveriş yaptım. farkettim ki pek çok marka aşağı yukarı aynı fiyatlarda hatta bazıları bizde daha ucuz.

mesela zara' da paçavra addettiğimiz elimi sürmeyeceğim ama 20tl' ye düşen ürün orda 20€' ya düşmüş. yani aslında 60tl. oha.

ya da yves rocher' de duş jeli 5€, ucuz gibi ama o bizde de 10tl. yani aslında daha ucuz.

bu hesabın tutmadığı ender markalar oldu. bunlardan biri accessorize. bizde aşırı pahalı. mesela bir kumaş çantaya 300lira fiyat biçiyorlar ben o paraya 1.sınıf markalı deri çanta alırım gibi.

gözlük 23,50€ imiş 7,05€ olmuş. bir gözlük için iyi bir fiyat.

bu çanta da 15€ idi. 45 tl desek bir çanta için iyi bir fiyat.

aslında her alışverişte bu hesabı yaptığım için baya az alışveriş yaptım oralarda. ama aman şu da çok içimde kaldı, keşke alsaydım dediğim bir ürün de yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder