30 Eylül 2014 Salı

eylülde bitenler..

wellness& beauty duş jeli: aslında bunu losyon sanıp almıştım, duş jeli çıktı. kokusu biraz ağır. sanırım vanilya vs kokuları bana ağır geliyor. o yüzden alacak olsam mangolu olanı tercih ederdim.

yves rocher bio duş jeli: bunun kokusunu hiç sevmedim. para verip almış olsam üzülürdüm, neyseki doğum günü hediyesiydi. direk el sabunluğuna terfi etti.

solante güneş kremi: günlük kullanım için gerçekten ideal, özellikle benim gibi yağlı ciltler için. başka kremlerle aradaki fark anlaşılıyor. ama deniz kenarında kullanmalık değil, suya dayanıklılığı yok bence. tekrar alınası.

isana saç köpüğü: işte bu kesinlikle tekrar alınmayacak bir ürün. kutunun %90' ı sıvı formdaydı. köpüğe dönüşmedi.

sephora lotus mask: tatilden dönünce uyguladım. nem maskesi olduğu için normalde kullanacağım bir şey değil ama deniz-güneş ile cildim kuruduğu için iyi geldi. tekrar alınabilir.

synergen anti-pickel maske: genellikle kil maskesi gibi fazla yağı alma temelli maskeler kullanıyorum. haliyle onları yüzünden temizlediğimde aşırı bir kuruluk oluşur, bunda o yok. maskeyi çıkarınca yüzüme krem sürme ihtiyacı hissetmedim. sürdükten sonra 15 bekletip çıkarıyorum. yüzümde kaldığı süre boyunca, hatta çıkardıktan sonra hafif hafif yanma hissediyorum. bunu sevdim, işe yaradığını hissettiriyor. aslında fazlaca sivilceye meyilli bir cildim yok. özel dönem veya abur cuburu fazla kaçırdığımda çıkar sivilce. o yüzden etkisini pek test edemeyeceğim. benim sorunum siyah ve beyaz noktalar. siyah noktaların yüzeyini de hafiften temizliyor, bunu da sevdim. yarım paketi 3 kere kullandım. totalde 6 kullanım eder. fiyat- performans değerlendirmesine göre kesinlikle tekrar alınası bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder