15 Şubat 2014 Cumartesi

watsons alışverişim..

pure beauty cc krem: 20,17tl' ye geldi. %25 indirime girmiş. ne zamandır denemek istiyotdum bu cc kremleri. bb/cc olayında missha' dan sonra en çok övülen bu marka. missha tr' de sayılmadığından bu arkadaşı deneyeyim dedim. normal fiyatı: 26,90tl

bendeki rengi ivory. çok çok minik ışıltılar var içinde. yüzde pek belli olmuyor ama umarım güneşe çıkınca disko topu gibi parlamıyorumdur. kapatıcılığı yok gibi bir şey. rengi durdukça yüze daha bir oturuyor sanki. 1 saatin sonunda daha iyi görünüyordu bence. spf 30. zaten alma amacım da asıl buydu.

m. jeunesse apricot maske: 3,99tl. ne zamandır bu tür maskelerden kullanmıyorum. çeşit olsun dedim.

akşam gelir gelmez de kullandım. öncelikle kokusu çok güzel. sırf kokusu için bile arasıra alabilirim. içinde mango ve kayısı var. içinde minik kayısı tanecikleri var. etkisi fena değil. siyah noktaları bir süre için temizledi. ama sonuç uzun vadeli değil maalesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder