28 Şubat 2014 Cuma

şubatta bitenler..

palmolive çikolata tutkusu duş jeli: bu arkadaşı sevdim. yoğun bir yapısı var, el sabunu olarak pompayı biraz zorluyor. ama duş jeli olarak iyi. tekrar alınabilir.

the body shop watermelon vücut losyonu: bunu zamanında 5liraya falan almıştım. fiyat-performans olarak fena değildi. yalnız body shop' un bu şişelerinden hele de losyon kullanmak çok zor. ben de arkasındaki yves rocher pompa ile kullandım uzun süre.

tekrar alınabilir de ama piyasada bu kadar çeşit varken yeni şeyler denemeyi tercih ederim.

synergen makyaj temizleme mendili: daha ucuzunu bulana kadar favorimdir kendileri.

blendax şampuan: elseve yeşil şişeyi çok sevsem de arada değiştiresim geliyor. bunu hiç beğenmedim ama kesinlikle tekrar almam.

yves rocher organic vanilla duş jeli: güzeldi sevdim baya. ufacık şişe ama 4 kere duş aldım. tekrar alabilirim belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder