7 Şubat 2014 Cuma

sephora alışverişi..

sephora indirimi başka bir sephora' da gözlemlemek üzere gitmiştim. benefit ürünleini başka bir yere koymuşlar. sorunca gösterdiler. belki de ankamall' da da vardı, insan yazar canım o ne öyle. saklamışlar resmen. neyse dandeleon ve bella bamba indirimdeydi. tamam dedim. dandeleon' u alayım. kasaya gidiyordum, görevli geldi, özür dilerim bu ürünün indirimi bitmiş dedi. gerizekalı. madem öyle, kaldır. bella bamba verelim dedi. o da yanar dönerli bişey. zaten allık bayıla bayıla kullandığım bi ürün değil, boşver dedim.

reyonda bunu gördüm. kuru şampuan:13,50tl. pahalı, saçma bir ürün ama canım almak istedi. bakalım nasıl bişey çıkacak.

bunlar da klasik, her alışverişin vazgeçilmezi.

tanesi: 1,90tl.

çeşitlerimiz:
-çikolata
-portakal çiçeği
-monoi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder