14 Ocak 2014 Salı

yves rocher alışverişim..

yves rocher' a girmekteki tek amacım kahveli duş jelinden almaktı, hakkında çok övgü duydum. duş jelleri pek indirime girmiyor malum. 3 liralık bile olsa indirime girince kaçırmak istemedim.

kahveli duş jeli: 10,90tl normal fiyatı, ben 7,90tl' ye aldım.

vanilyalı duş jeli: 4,90tl. bunun fiyatı 2,90 gibi bir şeydi, çok da küçük ama fiyatı da ucuzken denemeye değer diye düşündüm.

ayak peelingi: 19,90tl, 9,90tl' a aldım. bu da çok özülen bir şeydi. aslında ayak peelinginin etkili olacağını pek de düşünmüyorum ama %50 indirime girmiş, denenebilir diye düşündüm.


kısacası toplam 15tl indirim oldu. cilt bakım ürünleri baya indirimdeydi ama cilt bakım rutinimi belirledim, bozmayı pek düşünmüyorum, makyaj ürünleri de hiç cazip gelmiyor, parfüm de yeni aldım zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder