31 Ocak 2014 Cuma

ocakta bitenler..

clinique happy parfüm: aslında severek kullandım ama çok klasik bir kokusu var. tekrar almam.

dkny be delicious: pembe olanını bitirdim. zaten baya minik bir şeydi. kokusunu sevdim. tekrar alınabilir.

dkny be delicious: yeşil olanı da bitirdim. dediğim gibi o kadar ufakları ki 1-2 kullanımlık nerdeyse.

ufak oluşları kullanırken kötü ama oyuncak olarak inanılmaz eğlenceliler.

pembe olanı daha çok sevdim. yani tekrar alacak olsam pembesinden alırım.

bath and body works mum (leaves): bunu küçük almıştım ama içlerinden en iyisi bu çıktı. tarçınlı bir kokusu var. kokuyu tam olarak veriyor, uzun süre yanınca baymayan bir koku. bir daha bbw görürsem kesinlikle tekrar alınacak.

lush coalface: ehh işte bir üründü. öyle aman aman bir etkisini görmedim. kömür parçacıkları sabunun içide pütürlü bir yapı yaratmış, yüzümü çizer diye korktum açıkçası. muhtemelen tekrar almam.

bbw sweet pea duş jeli: bu duş jeline de bayıldım. deli gibi köpürüyor. banyo kopüğü olarak bile kullanılabilir hatta. mesela ben duştan çıktıktan sonra yarım saat fala küvetteki köpük sönmüyor.

duj jeline çok para vermeyi saçma bulduğum için tek çeşit almıştım ama bir dahaki bbw ziyaretimde koli koli alıcam.

rival de loop young anti shine paper: bu arkadaşların göstediği performans aşağı yukarı hep aynı. geriye sadece fiyat kıyaslaması kalıyor bence.

tekrar alabilirim ama daha ucuz bir muadilini bulursam onu tercih ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder