11 Ocak 2014 Cumartesi

koton pantalonum..

koton' a eskiden gıcık olurdum. çünkü 42' ye kadar pantolon üretiyorlar. bugün de öylesine koton' a girdim. bu pantolonları gördüm. rengarenk, kırmızı, pembe, mavi, bordo..

gene 42'ye kadar var, bi şansımı deneyeyim dedim ve oldu. daha önce de mango' dan 42 beden bir pantolon almıştım ama likralı kumaşı vardı. bu da üstüme olunca bi sevindim, bi sevindim.

fiyatı: 49,99tl

işte de giyerim gayet. 40 yaşıma kadar mor pantolon giymekte hiçbir sakınca görmüyorum. üstüne tek renk siyah veya gri giydim miydi gayet de güzel olur :))

aslında amacım sephora indirimiydi ama alacak hiçbir şey bulamadım. diğer mağazalarda benefit ve too faced ürünleri indirimdeymiş ama ankamall sephora' da yoktu, ya da ben gidene kadar bitmişti. sephora' nın göz kalemleri, rujları, ojeleri, bronzer, pudra ve fondotenleri vardı. essie ojeler 15tl idi ama yapısı bozulmuş gibiydi. doğrusu sırf essie olduğu için bozuk ojeye 15tl veremem. essie el kremi, oje kurutucu aseton vs de aynı fiyattı ama ojeler o yapıda olunca bu ürünlerin son kullanma tarihine güvenemedim.

ordan body shop' a girdim. aslında body shop indirimi süper olmuş. hatta şu meşhur kurabiye adam şeklindeki zencefil seti 30 küsürdü. millet bayılmış ama ben o kutuyu o kadar da sevmedim. bu setten en kullanılabilir bulduğum body scrub şansıma o da tek olarak indirimli satılıyordu 14,90. 1-2 şey daha beğendim aslında. yalnız 1-2 hafta dursunlar bakalım, şu anda kredi kartımın limiti bitmek üzere. yeni ayda indirim devam ediyor olursa alabilirim, biterse çok da üzülmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder