4 Ocak 2014 Cumartesi

mango alışverişim..

yeminimi bozdum. zaten istediğimi yiyemiyorum, bir de alışveriş yapamazsam çatlıycam. zaten hergün aynı şeyleri giymekten içim şişti. diyette de eski düzene döndüm gibi. mevsim geçişindendi sanırım o sürekli yeme isteği. şimdi iyiyim. serbest günlerim dışında sıkıntı yaşamıyorum, hatta genellikle listede yazandan daha az yiyorum.

mont aldım. en önemli harcama kalemi bu. kıyafetler falan idare ediyor ama bir mantoya ihtiyacım vardı. anneminkileri giyiyordum resmen. tam istediğim gibi oldu bu. kar yağdığında falan giymek için aldım özellikle. önünde fermuara ek olarak çıtçıt da var, fermuar bozulur falan, en çok aradığım özellik buydu, yoksa bu modelden bu sene neredeyse her mağazada var, kapşonlu olsun istedim bir de, dedim ya karda giyicem. bir de kürklü olsun istediğim kapşonu. yani aradığım tüm özelliklere sahip şukela bir şey. fiyatı da iyiydi: 149,99tl.
tek sorun gerçek ördek tüyü olması. o kazları canlı canlı yoldukları videoyu gördükten sonra hayvan tüyünden yapılan hiçbir şey giymeyeceğim demiştim ama sözümü tutamadım.

kazak 24,99tl. sabah bahçeli' deydim. mango outlet'e girdim. indirim yazıyordu camda. o en şahane dönemi değil indirimin, muhtemelen aldıklarımın fiyatı baya bir düşecek. ama o zaman da çekiştirilmekten sürpüntüye dönüşüyorlar resmen.
kazak: 24,99tl. dedim ya işte giyecek bir şeylere ihtiyacım var diye. kazak hırka tarzı şeyler her dönem gider. çeşit olsun. fiyatı da gayet iyi.
hırka: 26,99tl. aslında biraz daha bakınsam bi 3-4 tane daha bile alırdım ama 3 parça bana bu kışı çıkartır. abartmaya gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder