10 Haziran 2011 Cuma

mango indiriminden aldıklarım..

tshirt: 15,90
cüzdan: 26,90
çanta: 29,90

indirim için hiç heyecanlı değilim demiştim ama hafta sonuna da kalmak istemedim. sabah 11 günü ankamall mango' daydım. ben dolu olur diyordum ama inanılmaz boştu. kabinlerde, kasada hiç sıra yok falan.

aslında tshirt almayacaktım. öylesine bakarken bunu gördüm ee hadi deneyeyim ama almam dedim. baktım fena olmadı. tshirtüm çok ama bu süslü kolları seviyorum. fiyatı da iyi diye aldım. zaten mango' nun tshirtlerini pek sevmiyorum. triko baktım ama pek inmemişler.

cüzdanı da alırken kullanıcam diye kendime söz verdim. her sene mango indiriminden bir cüzdan alıyorum, sonra kalıyor.aslında elimde falan çok büyük duruyor. internette çok fazla kart gözü var falan demiş ama 4 tane kart gözü var. ona da metro kartını zor sığdırdım. kredi kartı falan sığmadı. neyse kullanıcam gene de. başka renkleri de vardı ama spor dursun diye yeşil aldım.

çanta da plaj çantasından daha büyükçe. kulaklarını içe kıvırıp sapını da uzatmayı düşünüyorum.


bir tane de süet çanta beğendim. o daha küçümendi ama 86tl idi. ama asıl elbiselere bayıldım. biraz daha düşsün 1-2 tane alıcam. ilk defa elbiselere alıcı gözle baktım. hatta alabilirdim bile ama alır da o kadar para verip giymezsem diye vazgeçtim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder